Περιμένω από τον Μπαλτά να καταργήσει εντελώς τις εξεταστικές…


Ξέρεις τι βαριέμαι περισσότερο στην ζωή μου; Την περίοδο της εξεταστικής. Παλιότερα στο σχολείο βαριόμουνα τα πάντα, στο Πανεπιστήμιο αναβάθμισα την ποιότητα της ζωής μου πλήττοντας μόνο για τρεις μαλακισμένους μήνες τον χρόνο.
Το πρώτο που βαριέμαι στις εξετάσεις είναι που πρέπει να διαβάσεις αναγκαστικά. Το δεύτερο είναι που πρέπει να γράψεις. Πάντα βαριόμουνα να γράφω – το γιατί έχω blog είναι μία άλλη υπόθεση. Προτιμούσα να μιλάω. Και να λέω κουταμάρες…
Ατέλειωτες ώρες να μπουρδολογείς με καφέ…
Τους ζηλεύω αυτούς τους γυμνούς ποδηλάτες που έβλεπα χθες στην τηλεόραση. Κάνουν γυμνοί ποδήλατο γύρω από την Θεσσαλονίκη και νομίζουν πως είναι ακτιβιστές. Ακτιβιστές με έναν σκοπό που δεν μπορούν καν να μας τον εξηγήσουν.
Έτσι θα ήθελα να ήμουν…

Καθώς λοιπόν πήζω στο διάβασμα – πήξιμο εγώ εννοώ το πολύ 3 ώρες – και περιμένω πότε ο Μπαλτάς θα ανακοινώσει τη νέα μεταρρύθμιση με την οποία θα καταργεί τις εξεταστικές, googlάρω: Πανεπιστήμιο δίχως εξεταστική.
Τίποτα…
Οι ελπίδες μου πέφτουν στο κενό…

Υ.Γ.: Για το διάβασμα είναι ότι πρέπει ως συνοδεία οι OFF, ECM Web Radio, Join, En Lefko, Pepper και 88,6.