Παγωτό με 4,95 ευρώ.

Όλοι έχουμε δει, μάλλον, την διαφήμιση της algida που αναφέρει πως πουλάει οικογενειακή συσκευασία παγωτού με 4,95 ευρώ. Οι περισσότεροι την είδαμε την καταλάβαμε και την προσπεράσαμε. Αχ και να ξέρατε τι προβλήματα έχει δημιουργήσει αυτή η διαφήμιση…

Πηγαίνοντας σήμερα στον φούρνο της γειτονιάς μου για να αγοράσω τον καθημερινό μου άρτο, αποφάσισα να πάρω και μία συσκευασία οικογενειακού παγωτού. Διαλέγω λοιπόν μία και πάω στο ταμείο να πληρώσω. Χαιρετώ την πωλήτρια η οποία το πρώτο πράγμα που λέει είναι «σίγουρα αυτό το παγωτό θέλεις». Την ρωτάω το γιατί και αρχίζει να μου εξιστορεί τα πάθη της.

Από ότι μου είπε κατάλαβα πως οι περισσότεροι γέροι δεν έχουν καταλάβει πως είναι συγκεκριμένες οι συσκευασίες που κάνουν 4,95. Έτσι παίρνουν ένα οποιοδήποτε και μόλις πάνε στο ταμείο και ακούν από την ταμεία την τιμή ξεσηκώνουν τον κόσμο. Τι κλέφτρα και τι ψεύτρα την λένε δεν λέγετε. «Θέλουν ότι συσκευασία πάρουν να την πληρώσουν ντε και καλά πέντε ευρώ», μου λέει η ταλαίπωρη η ταμίας.

«Μα καλά αυτοί δεν έχουν ζάχαρο. Τι παγωτά και κουραφέξαλα» της λέω χαμογελώντας, πληρώνω και φεύγω.

Ρε προβλήματα που έχει ο κόσμος…