Γουάχάουζ …

Δραματική η μέρα μου σήμερα.
Το μεσημεράκι αποφάσισα να επισκεφτώ την γιαγιά μου, που ναι ακόμα ζει. Και ενώ χαίρομαι πραγματικά που επιτέλους δέησε ο κύριος και την επισκέφτηκα, ξαφνικά αρχίζει την τηλεοπτική ανασκόπηση. Και πραγματικά απόρησα πως στην ηλικία της, αν και δεν θυμάται ούτε το όνομά της, θυμάται το ξεκατίνιασμα των «Γουαχάουζ».

Απορήσατε τι είναι το «Γουάχάουζ»; Και εγώ, αλλά απ’ ότι κατάλαβα από τις περιγραφές είναι οι «Housewives». Οι οποίες τελείωσαν «έτσι ξαφνικά όπως μπήκαν στην ζωή μας…», που λέει και ο Ρέμος, και πολύ έχει στεναχωρηθεί η γιαγιά. Αφού σου λέει πως τέτοια σχέση εξάρτισης είχε, που τώρα που τελείωσαν έχει τραγικά αρρωστήσει. Τον βγάζει δεν τον βγάζει το μήνα. Ο γιατρός για να την κάνει καλά μας ζήτησε ιατρικό ορό με τον ιδρώτα της Ορθούλας. Και που θα τον βρω εγώ; Θα βάλω την Ορθούλα να τρέξει στο διάδρομο και από κάτω θα στήσω λεκανάκι; Και την Ορθούλα που θα την βρώ;

Εν’ τω μεταξύ μου έχει ζητήσει να της βρω το cd με την φοβερή επιτυχία της Φ. Μαστροκώστα. Που να το βρω ρε γιαγιά, της λέω. Να κόψεις τον κώλο σου, μου απαντάει η παλιόγρια. Ξέρει κανένας που το πουλάνε;

Αλλά και να μου το πείτε, που το έχουν, πώς θα το ζητήσω. Για σας ήρθα να αγοράσω ο cd της Μαστροκώστα; Ξεφτίλα θα γίνω. Φανταστείτε να είστε ταμίας σε δισκάδικο και να σας έρχεται ο πελάτης με το cd της Φ.Μ. στο χέρι. Έ, δεν θα του δώσετε μπουνιά στα μούτρα; Δεν θα του το περάσετε κολάρο που από τους 10.000 δίσκους διάλεξε τον πιο…(δεν έχω λόγια να τον χαρακτηρίσω)…; Εγώ, ούτε στην ταμειακή δεν θα τολμούσα να το χτυπήσω. Θα εκραγεί το μηχάνημα …

Δεν είναι μόνο το cd όμως που θέλει η γιαγιά. Είναι και να πάει πανεπιστήμιο. Σιγά την διαφορά που έχω με το Φωφάκη στην ηλικία, μου λέει. Έχει βρει και το επάγγελμα. Θέλει να σπουδάσει σχεδιάστρια ρούχων. Έτσι θα γίνει η επόμενη Τζο Τόγκου.